أبو عمرة
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
أبو عمرة

ملتقى أبناء عشيرة أبو عمرة في الوطن والشتات

الرئيسيةamraأحدث الصورالتسجيلدخولاخبار برس

عائله ابو عمرة

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
عزيز العزة

عائله ابو عمرة Empty
مُساهمةموضوع: عائله ابو عمرة   عائله ابو عمرة Emptyالخميس مارس 13, 2008 8:34 am

ف pale ى ساحه النقاش اود ان اطرح موضوعا عن عائله ابو عمرة
يعنى هذه عائله بدويه ومحافظه وكبيره يعنى صيتها واسع واى خطا محسوب على كل ابنائها اصبحت اواجه فى الفتره الاخيره انتقادات لاذعه تمس بالعائله من ناس اخرين نتيجه تعرضهم لمشاكسات يندى لها الجبين تصدر من العائله بالذات سكان غزة وكما تعلمون فهم يسكنون بجانب منارة علم اللى هى الجامعات جامعه الازهر مثلا وانا كواحد من العائله تقدمت لوظيفه فى مؤسسه تعليميه بغزة بسبب كونى من عائله ابو عمرة رغم ان جميع امتيازات التوظيف متوفرة ولكن المدير لما سمع اسمى بالكامل رفض وقال احنا مش قد دار ابو عمرة بيكفى مشاكلها فى غزة وسمعتها حاولت ابرر وبكل الطرق انه العائله زى ما فيها المشاكس فيها افضل الناس ولكن دون جدوى فيا اهل العقل بيرضيكو هيك الحق مش على الناس الحق على العائله اللى سكان غزة فضحوا رايتها فانتو ياريت تناشدو عمرات غزة بالتخلق والتزام التعامل الحسن مع الناس بيكفى انتقادات تجرحنا وتسكر علينا دروب رزقنا بتمنى تشاركونى
Admin
Admin
Admin

عائله ابو عمرة Empty
مُساهمةموضوع: رد: عائله ابو عمرة   عائله ابو عمرة Emptyالخميس مارس 13, 2008 7:36 pm

والله لا استطيع استخدام كلمات تعبر عما في راسي لكن اريد ان اقول انه لا يوجد شخص يستطيع المزايدة على العشيرة
بوضعها العام فهناك الكثير خارج غزة مثل الاردن ومصر وبئرالسبع ولبنان وسوريا ربما يكون هناك بعض بعيض من السوء في غزة لكن يبقى هذا البعض اشرف بكثير من الاخرين في غزة بحد العموم

كل من يزاود على هذا الاسم المفروض من ابنائها التبليغ عنه بالاسم ليواجه العقوبة المناسبة

وشكرا عللى الموضوع
https://amra.ahladalil.com
عزيز العزة

عائله ابو عمرة Empty
مُساهمةموضوع: رد: عائله ابو عمرة   عائله ابو عمرة Emptyالخميس مارس 13, 2008 10:01 pm

كيف يعنى نقاتل فى الخلق ونعاقب فيهم يعنى احنا مش شايفين بعينينا الناس بيتذمروا من البعض البعيض هدول وقبل ما تعاقب فى الخلق عاقب البعض البعيض اللى فضحونا
عارف انا لما بسمع قصصهم بتمنى لو ما كنت من عائله ابو عمرة اه والله ولكن لا احد يختار امه وابيه انا افخر باهلى وعيلتى لما يرفعوا راسى باعمال مشرفه وليست اعمال ونظام عقوبات انسو معاقبه البشر يا ابو عمرة
دخيل الله صادقين الناس ما كذبو
hogen
مشرف مميز
مشرف مميز
hogen

عائله ابو عمرة Empty
مُساهمةموضوع: شكرا   عائله ابو عمرة Emptyالجمعة مارس 14, 2008 3:15 pm

ما حد بيفضح حد احنا تاج يتوج على كل بشري فى الكون وفى فلسطين ما حد بيقدر يعيش الا فى الطريقه هادي غير هيك لا

ما بحب اذكرك اخى الكريم انو احنا فى غابه وبلاحترام ما حد بعيش

وما اعتقد انك من عشيره ابو عمره
عزيز العزة

عائله ابو عمرة Empty
مُساهمةموضوع: رد: عائله ابو عمرة   عائله ابو عمرة Emptyالجمعة مارس 14, 2008 6:22 pm

احب اذكرك اخى الكريم انى ما طرحت هالموضوع علشان استفز حد وانا فعلا من عشيرة ابو عمرة
يمكن فى ناس بتجوز معاقبتهم وانه ما بيستاهلو الاحترام لكن مش الكل فليش احنا نخرب على حالنا احنا فى مجتمع وبيئه فيها البشر كتير وزى ما بنتعامل مع العاطل فى كمان الكويس اللى مش لازم نسىء فهمه او نطغى عليه
وبعدين انا نفسى بس فى سؤال لما حد يقولى دار ابو عمرة بيعملو مشاكل انا ايش ارد اقول علمونى خلينى اعرف اواجه الخلق
وشكرا الكم
hogen
مشرف مميز
مشرف مميز
hogen

عائله ابو عمرة Empty
مُساهمةموضوع: رد على كل واحد   عائله ابو عمرة Emptyالجمعة مارس 14, 2008 8:08 pm

نحن قوم نحب ان نتجبر ولا نحب ان يتجبر علينا احد

وبعدين الحسنه تخص والسيئه تعم
Suspect Suspect Suspect

عائله ابو عمرة
صفحة 1 من اصل 1